.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسافران پاییزی عصر فردا جاده چالوس را برای بازگشت انتخاب نکنند.
رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۷ فردا ۱۳ مهرماه خبر داد؛ مسافران از جاده‌های سوادکوه وهراز آمد و شد کنند.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندرانگفت:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا جمعه ۱۳ مهر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا جمعه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

جاده ۵۹، معروف به جاده چالوس یکی از مهمترین جاده‌ها برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در کرانه دریای خزر وصل می‌شود.

تا اواخر دوره قاجار، جاده‌ای بین کرج - چالوس وجود نداشته و تنها یک مسیر خاکی و مالرو، راه دسترسی به روستا‌های این منطقه را تشکیل می‌داده، اما به گونه‌ای نبود که ارتباط دهنده شمال و جنوب کشور باشد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.